ТЭМАТЫКА КАНСУЛЬТАЦЫЙ
для бацькоў вучняў I — IV класаў
раскрыть » / « свернуть
Клас
|
Тэмы кансультацый для бацькоў
|
Адказныя
|
1
|
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых школьнікаў.
Развіццё памяці і ўвагі малодшых школьнікаў.
Матывы вучэння малодшых школьнікаў.
Адносіны ў сям’і як аснова ўзаемаразумення.
Заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям’і.
Леварукае дзіця ў школе
|
Педагог-псіхолаг, класны кіраўнік, педагог сацыяльны
|
2
|
Выхаванне ветлівасці.
Прафілактыка жорсткага абыходжання з дзецьмі.
Як на самай справе любіць сваіх дзяцей?
Мікраклімат у сям’і і выхаванне дзіцяці.Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах.
Роля бацькі ў выхаванні дзіцяці.
Роля сям’і ў выхаванні духоўна-маральных каштоўнасцей дзіцяці.
Сямейныя традыцыі, каштоўнасці ў выхаванні дзяцей. Вучэнне з захапленнем
|
Класны кіраўнік, педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны
|
3
|
Псіхалагічныя прычыны непаспяховасці школьнікаў і іх папярэджанне.
Як выявіць і развіць здольнасці дзяцей?
Гульня і праца ў жыцці дзяцей малодшага школьнага ўзросту.
Ідэальныя бацькі вачыма дзяцей, ідэальнае дзіця вачыма бацькоў.
Як дапамагчы дзіцяці стаць больш уважлівым?
Як прывіць дзіцяці любоў да чытання?
Канфліктныя сітуацыі паміж бацькамі і дзецьмі: як пачуць дзіця?
|
Педагог-псіхолаг, класны кіраўнік, педагог сацыяльны
|
4
|
Агрэсіўныя паводзіны: як дапамагчы дзіцяці?
Як дапамагчы дзіцяці правільна размеркаваць свой час?
Непаспяхова вучань: прычыны і спосабы вырашэння праблем.
Уплыў унутрысямейных адносін на эмацыянальны стан дзіцяці.
Інтэлектуальнае развіццё дзіцяці.
Значэнне памяці і ўвагі ў інтэлектуальным развіцці дзяцей.
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул
|
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, класны кіраўнік, інспектар па справах непаўналетніх
|
раскрыть » / « свернуть