ТЭМАТЫКА КАНСУЛЬТАЦЫЙ
для бацькоў вучняў V—IX класаў
раскрыть » / « свернуть
Клас
|
Тэмы кансультацый для бацькоў
|
Адказныя
|
5
|
Маё дзіця становіцца падлеткам.
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых падлеткаў.
Дзіця ў калектыве аднагодкаў.
Міжасобасныя зносіны падлеткаў.
Адносіны ў сям’і.
Камп’ютарныя гульні: карысць ці шкода?
Пытанні дысцыпліны.
Адказнасць бацькоў за выхаванне дзяцей
|
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, класны кіраўнік, інспектар па справах непаўналетніх
|
6
|
Роля бацькі і маці ў выхаванні дзіцяці.
Як навучыць вучыцца з задавальненнем?
Школьныя канфлікты.
Цяжкасці пераходнага ўзросту.
Як папярэдзіць ўжыванне падлеткамі псіхаактыўных рэчываў?
Хлопчыкі і дзяўчынкі: як будаваць ўзаемаадносіны?
Працоўнае выхаванне ў сям’і
|
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, класны кіраўнік, медыцынскі работнік, інспектар па справах непаўналетніх
|
7
|
Ваша любімае неідэальнае дзіця.
Падлеткавы ўзрост: праблемы палавога сталення.
Цяжкасці зносін. Канфлікты паміж падлеткамі, асноўныя прычыны канфліктаў.Каханне і сяброўства ў падлеткавым узросце.
Як дапамагчы дзіцяці стаць дарослым?
Падлеткі ў сацыяльных сетках: бяспечныя паводзіны.
Асаблівасці ўзаемаадносін паміж братамі і сёстрамі ў сям’і.
Прадухіленне адчужанасці паміж бацькамі і дзецьмі.
Як пачуць дзіця, пакуль яно не стала «цяжкім»?
|
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, класны кіраўнік, медыцынскі работнік
|
8
|
Як навучыцца разумець і прымаць падлетка?
Аб бацькоўскім аўтарытэце.
Канфлікты з падлеткам: як паводзіць сябе ў канфліктных сітуацыях?
Падлетак у сацыяльных сетках: што рабіць?
Як навучыць падлетка быць адказным за свае ўчынкі?
Хатняя праца: задавальненне або пакаранне?
Адносіны паміж хлопчыкамі і дзяўчынкамі: праблемы палавога выхавання.
Як захаваць рэпрадуктыўнае здароўе падлетка?
|
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, класны кіраўнік, медыцынскі работнік
|
9
|
Фарміраванне правасвядомасці і адказнасці падлетка за свае ўчынкі. Самаацэнка паводзін.
Як дапамагчы падлетку ў выбары прафесіі?
Як навучыць дзяцей распараджацца грашыма?
Вольны час і яго значэнне ў фармаванні асобы падлетка.
Інтэрнэт-залежнасць: шляхі пераадолення.
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул.
Адказнае бацькоўства — залог дабрабыту сям’і
|
Класны кіраўнік, педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, інспектар па справах непаўналетніх
|
раскрыть » / « свернуть